Werkzaamheden Positionering Art direction Copywriting
Fotografie Grafimedia Amsterdam
Nieuwer dan New
Na 10 jaar waren oprichters Niels en Wouter naar eigen zeggen toe aan iets nieuws, een nieuwe visual identity die persoonlijker voelt met daarnaast een merkstrategie die vertelt wie ze zijn en hoe ze te werk gaan.
Uit de merkpositionering rolde 4 kernwaarden die het best omschrijven waar New Edition onderscheidend in is. Aanvullend op de kernwaarden, kwamen we met een nieuwe pay-off die perfect aansluit op de positionering.
Passie voor wonen
Niels en Wouter zijn twee gepassioneerde woonexperts die van hun hobby hun werk gemaakt hebben. Samen met een klein, gedreven team werken ze voor merken die dezelfde passie delen. Altijd in samenwerking met de klant en met een oog voor detail halen ze inspiratie uit het altijd mooier maken van je woonruimte.
Huis(stijl) voor een warm welkom
De nieuwe visual identity ging van strak en zakelijk naar verfijnd en persoonlijk, oftewel een huisstijl die voelt als thuiskomen. Met als eyecatcher het &-teken wat in het logo verwijst naar ’Niels & Wouter’, de drijvende kracht achter New Edition. Alles in neutrale kleuren natuurlijk omdat ze nooit de ‘shine’ zullen pakken van de merken waar zij voor werken.
Het perfecte plaatje
Hoe kun je beter laten zien wat je doet dan letterlijk te laten zien wat je doet? Met een fotoshoot op kantoor krijg je een kijkje in de creatieve keuken van New Edition en een idee van het proces dat vooraf gaat aan al die mooie collecties. Ook was dit een mooie manier om de mensen achter New Edition voor te stellen.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.Oké