Werkzaamheden Concept Art direction Copywriting Design
Fotografie Grafimedia Amsterdam
De bovenste trede
Anton Rail & Infra behaalde de hoogste trede die nog maar weinig (bouw)bedrijven in Nederland hebben behaald, een ware prestatie. Om dat te vieren, maar vooral om alle werknemers bewust te maken van veiligheid op de werkvloer, lanceert Anton Groep een veiligheidscampagne.
Aan ons de vraag om deze campagne te bedenken en maken. Een vereiste voor de naam; het moest een afkorting worden wat staat voor een grotere boodschap.
Veiligheid altijd samen toetsen
De uitkomst is een fotocampagne, bestaande uit 3 werknemers die zijn afgebeeld in veiligheidskleding op de bouwplaats. De campagne is uitgerold in o.a. posters, roll-up banners en bouwhekdoeken.
De campagne nodigt je uit om de QR-code te scannen, zo ga je naar een site waar je meer kan lezen over veiligheid op de werkvloer en waar je eenvoudig een veiligheidsmelding kunt indienen.
Appeltje voor de dorst
Ter lancering van deze campagne, werden er op alle bouwplaatsen appelkistjes uitgedeeld bedrukt met het VAST logo. En werden er emblemen van het VAST logo uitgedeeld die gemakkelijk op veiligheidskleding te bevestigen zijn.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.Oké